Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra easytoilet.dk
Bestilling
På www.easytoilet.dk kan du bestille varer via vores hjemmeside, samt via telefon og mail.
Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du altid mere end velkommen til at kontakte os.
Alle priserne på www.easytoilet.dk angives inklusive moms.
Alle priserne på www.easytoilet.dk angives inklusive alle afgifter, told mm.
Når du handler med www.easytoilet.dk indgås aftaler på dansk.
Dokumentation og vejledning
Hvis der findes brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra www.easytoilet.dk eller de kan downloades på hjemmesiden.
Fragtpriser
Alle varer på www.easytoilet.dk leveres fragtfrit i hele Danmark, inkl. brofaste øer. Tillæg for levering til ikke brofaste øer.
Leveringstidspunkt og transport
Levering af varer fra www.easytoilet.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret.
Forsendelsen af mindre varer sker med Post Danmark. Større produkter, som eksempelvis forbrændingstoiletter, sendes med fragtfirma.
Normal leveringstid er 1-2 uger fra ordren afgives, men der kan forekomme længere leveringstider ved større bestillingsmængder.
Forventet leveringstid for de enkelte produkter, står anført på varekortet i shoppen.
Modtagelse af vare/Skader og fejl
Ved modtagelse af varen, hvad enten det er levering med fragtfirma eller afhentning på et postkontor, gælder følgende: Fragtbrev/postkvittering skal ALTID underskrives af begge parter. Hvis der er nogen som helst udvendige tegn på skade af emballagen, skal varen kontrolleres for skader med det samme. Dersom der er nogle som helst - små eller store skader på varen, skal dette udførligt beskrives på fragtbrevet/postkvitteringen og fragtmanden/ekspedienten på postkontoret og kunden skal begge skrive under på fragtbrevet/postkvitteringen. Kunden skal med det samme tage billede af det underskrevne fragtbrev/postkvitteringen samt tage tydelige forklarende billeder af de aktuelle skader på varen. Billeder af det underskrevne fragtbrev/postkvittering og billederne af skaderne på varen, sendes omgående til easytoilet på info@havs.dk. Samme procedure gælder dersom varen er behæftet med synlige fejl eller mangler ved modtagelsen. Ovennævnte procedurebeskrivelse er en betingelse for behandling af eventuelle fragtskader eller mangler og deraf mulig skadeserstatning. Alle klager og krav om erstatning vil blive afvist dersom ovenstående procedure ikke nøje bliver fulgt. Vi betaler omkostningerne ved returnering af varen i tilfælde af godkendt transportskade, fejl på varen eller fejlforsendelse. Hvis nogle af ovenstående problemstillinger opstår, sørg da for at gemme emballagen og al indpakningen så der kan laves en erstatningssag på varen.
Reklamationsret
Når du handler på www.easytoilet.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.
Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Ønsker du at returnere varen, skal du ALTID kontakte www.easytoilet.dk først og aftale nærmere mht. hvilken adresse varen skal returneres til. I det tilfælde at du sender varen uden først at have aftalt med www.easytoilet.dk hvilken adresse varen skal sendes til, vil der blive pålagt dig fragtudgift, da www.easytoilet.dk får denne udgift ved at sende den videre til vores fabrik.
Online betaling med kort
På www.easytoilet.dk kan du betale med følgende betalingsmidler:
VISA
VISA Electron
MASTER CARD
MAESTRO
JCB
Betaling kan også ske ved hjælp af bankoverførsel. Ved betaling via bank vil ordren blive ekspederet efter at vi har registreret din indbetaling.
Læs om mulighederne for indsigelse ved betaling ved hjælp af bankoverførsel hos Forbrugerombudsmanden
Du kan også betale med ViaBill. Læs mere her.
Der tages ikke gebyr ved betaling på www.easytoilet.dk.
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra www.easytoilet.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Betaling via EAN nr.
Du kan også bruge EAN nr. i forbindelse med betaling af din vare. Når du har bestilt din vare på www.easytoilet.dk sender vi en ordrebekræftelse fra shoppen, efterfulgt af en EAN faktura.
Fortrydelsesret
Skulle du fortryde købet, kan du naturligvis returnere varen indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget varen. Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som da du modtog den. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som forringer varens salgsværdi.
Du skal selv betale returfragten for varer der returneres. Vi tilbagebetaler pengene til din konto indenfor 7 dage. Du bedes vedlægge information om dit navn, fakturanummer, og at du ønsker pengene tilbage – skrevet på en kopi af fakturaen. Har du handlet med Dankort eller kreditkort bliver beløbet tilbageført til din konto. Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage varen.
Specialvarer. Der er ikke fortrydelsesret på specialvarer.
Returadresse og Retningslinjer for Returnering
Eventuelle returvarer skal sendes til vores svenske adresse i Älvsjö.
Purolett
Konsumentvägen 8
125 30 Älvsjö
Sverige
Inden returnering af varer, bedes kunden kontakte Easytoilet for at aftale returneringen.
Dette kan ske via post@easytoilet.dk eller telefon +45 42248427.
Det er desuden vigtigt, at vedlægge en kopi af ordren i pakken, så vi kan identificere afsenderen.
Vilkår for Refundering:
Fuld Refundering:
Vi tilbyder fuld refundering ,hvis toilettet er ubrugt og fri for skader eller fejl, som er opstået hos kunden eller under transport.
Bemærk venligst, at varer, der sendes til den danske adresse, vil blive returneret til kunden på egen regning.
For yderligere information eller spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Persondatapolitik
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger
For at du kan indgå aftale med os på www.easytoilet.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos HAVS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte hos www.easytoilet.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på www.easytoilet.dk er David Hav
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Dog er alle kort/betalingsoplysninger krypteret
Vi transmitterer kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til www.easytoilet.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos www.easytoilet.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen.
Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig.
Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til www.easytoilet.dk via e-mail info@havs.dk
Cookies
På www.easytoilet.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.
Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på www.easytoilet.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere www.easytoilet.dk.